MagsBags.cz


Dnes to bude opět o chlebu...  Tentokrát však o jeho skladování.


Mnoho lidí se mě ptalo, jak správně uchovávat chléb, aby co nejdéle vydržel, neokoral ani nezplesnivěl.

Rad najdeme na internetu hodně - nejčastěji se doporučuje zabalit do bavlněné utěrky a to celé do papíru (papírový pytlík nebo noviny). I tak mi toto nepřišlo ideální a stejně mi vždy chleba okoral. Většinou jsem pak okoraný chléb dala do igelitového sáčku a pokud jsme ho nesnědli do několika málo dnů, začal chytat plíseň.

Skvělé řešení na uchovávání chleba nabízí MagsBags.cz 
Ti vyrábí ekologické svačinové kapsy a také chlebapsy a chlebousky.

Jedná se o dvouvrstvý obal, kdy svrchní látkou je 100% bavlna a vnitřní látkou je lněné plátno. Tyto dvě vrstvy zaručí, že chléb nebude vysychat, nezapaří se, nezvlhne a nezačne plesnivět. Po pár dnech začne stárnout kůrka, ale střídka zůstane vláčná a nezmění chuť ani vůni.
A kromě těchto úžasných vlastností, mají neskutečně krásný design - posuďte sami...

Mám chlebapsu i chlebousek doma pár dní a jsem z nich nadšená. Chléb je opravdu mnohem lepší, než uchovávaný v utěrce nebo v igelitovém sáčku. 

Jinak tuhle nádheru jsem dostala za účast v soutěži vyhlášenou na FB stránce MagsBags za fotku mých chlebů. A kromě chlebapsy a chlebousku jsem v balíčku dostala i lněnou plachetku, pod kterou může chleba vesele kynout a sáček kmínu z Vysočiny, který překrásně voní.


Takové dárečky potěší a zahřejí u srdce... Děkuji!


Komentáře